|
|
| Pagina 234 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 232 233 234 235 236 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: de Dendertopic
nonkel marcel schreef: Ik anticipeer nu reeds op de 280 bladzijden die na de match gaan verschijnen over aantal sups, geproduceerde decibels en andere blabla. We mogen toch onze verwachtingen naar jullie alvast formuleren, nietwaar? Allez geef toe, met minder dan 6000 man toekomen in Denderleeuw, dat kan toch écht niet voor een club zoals die van jullie? Zetten we er nu reeds nen 2de en 3de ring bij tegen 13 januari? Ge moogt ze dan zelf weer afbreken na Henri z'n paardedansje, goed? Prachtige lectuur toch, op de respectieve forums/gastenboeken: wat zouden we toch zonder elkaar zijn? ![]() Deal, ge zijt nu toch al op de poef aant bouwen. ![]() |
| 27 Dec 2007, 0:54 |
|
|
Miniem
nonkel marcel schreef: Ik anticipeer nu reeds op de 280 bladzijden die na de match gaan verschijnen over aantal sups, geproduceerde decibels en andere blabla. We mogen toch onze verwachtingen naar jullie alvast formuleren, nietwaar? Allez geef toe, met minder dan 6000 man toekomen in Denderleeuw, dat kan toch écht niet voor een club zoals die van jullie? Zetten we er nu reeds nen 2de en 3de ring bij tegen 13 januari? Ge moogt ze dan zelf weer afbreken na Henri z'n paardedansje, goed? Prachtige lectuur toch, op de respectieve forums/gastenboeken: wat zouden we toch zonder elkaar zijn? ![]() Wij alleszinds veeeel gelukiger |
| 27 Dec 2007, 0:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeroen schreef: of Nuri op zijn forum zelfs VC L-Door 2002. Dat is toch gewoon toch te belachelijk voor woorden. Ik heb nooit problemen gehad met Nuri, maar het is echt wel duidelijk dat de jongen de pedalen kwijt is. Met alle respect, maar als je onze ploeg lukraak naar één van de tientallen sponsors begint te noemen, heb je serieuze problemen, zo simpel is het. |
| 27 Dec 2007, 2:57 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
nonkel marcel schreef: Ik anticipeer nu reeds op de 280 bladzijden die na de match gaan verschijnen over aantal sups, geproduceerde decibels en andere blabla. We mogen toch onze verwachtingen naar jullie alvast formuleren, nietwaar? Allez geef toe, met minder dan 6000 man toekomen in Denderleeuw, dat kan toch écht niet voor een club zoals die van jullie? Zetten we er nu reeds nen 2de en 3de ring bij tegen 13 januari? Ge moogt ze dan zelf weer afbreken na Henri z'n paardedansje, goed? Prachtige lectuur toch, op de respectieve forums/gastenboeken: wat zouden we toch zonder elkaar zijn? ![]() Ge zijt alleszins aan 't zakken naar 't niveau van da van jullie... Woar zen de pedallekes? Zoekt ze zè jongen! _________________ es da ier e fistjen... |
| 27 Dec 2007, 3:11 |
|
|
Iendracht.be - beheer
nonkel marcel schreef: Ik anticipeer nu reeds op de 280 bladzijden die na de match gaan verschijnen over aantal sups, geproduceerde decibels en andere blabla. We mogen toch onze verwachtingen naar jullie alvast formuleren, nietwaar? Allez geef toe, met minder dan 6000 man toekomen in Denderleeuw, dat kan toch écht niet voor een club zoals die van jullie? Zetten we er nu reeds nen 2de en 3de ring bij tegen 13 januari? Ge moogt ze dan zelf weer afbreken na Henri z'n paardedansje, goed? Prachtige lectuur toch, op de respectieve forums/gastenboeken: wat zouden we toch zonder elkaar zijn? ![]() Nu herkennen we u weer: rond de pot draaien en beginnen te zeveren. Spijtig dat de ge de laatste weken al diverse keren door de mand zijt gevallen en het nog is duidelijk is geworden dat gij dan nog de grootste gefrustreerden zijt. En dat er hier 200 pagina's zijn gepost, dat komt misschien ook omdat het forum hier dubbel zo nijg leeft als bij onze super eersteklasser, jullie matchen elke week integraal te volgen zijn (mag er dan geen commentaar op gegeven worden) en het feit dat jullie dorp gewoon gek is ! Maken dat ik snel uit dat dorp weg ben den dertiende voor ik ook aangetast wordt door het rendac-virus, daar gaat mijn toekomst |
| 27 Dec 2007, 10:42 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: Een berichtje en ze hebben me al van hun gastenboekje gegooid"De eigenaar van het gastenboek heeft u geblokkeerd, zodat u geen bericht kunt achterlaten" ![]() bij mij juist hetzelfde , aan al die rendackskes : we zullen zien wie de wankertjes zijn den 13de ... ![]() |
| 27 Dec 2007, 14:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Hallo, het gaat over voetbal, hé, en een voetbalmatch...
Ik kan alleen maar hopen dat Dender en Aalst op 13 januari in het nieuws komen omwille van een prachtige match met een onvergetelijke sfeer met 2 enthousiaste supporterslegioenen die elkaar muzikaal naar de kroon steken, en twee ploegen die propaganda maken voor voetbal in het algemeen en de Denderstreek in het bijzonder. En de uitslag is voor mij dit keer niet het belangrijkste... Maar als ik die opgefokte reacties hier lees, vrees ik dat ik weer eens diep ontgoocheld zou kunnen worden. Willen de heren (en dames), ook de pubers (ongeacht hun leeftijd) zich opmaken om Eendracht Aalst op dezelfde manier in beeld te brengen als tegen Sint-Truiden alstublief, en al dat geprovoceer achterwege laten, dat is nergens voor nodig. En als die site of dat gastenboek zo belachelijk is, blijft er dan gewoon weg... Als ge problemen hebt met uwen testosteron, koopt u dan een boksbal en reageert u daar een beetje op af... @wheel's: ik hoop dat ik weer niet een te hoog Ned Flanders gehalte haal, maar ik krijg er hier soms echt buikloop van... |
| 27 Dec 2007, 19:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Opt secretariaat van Dender ist blijkbaar nu ook één kaart per abonnement tot nieuwjaar, maar het staat nergens zo gecommuniceerd.
Die pee van hun secretariaat is trouwens zo seniel als't maar kan zijn. Ik ben één wedstrijd naar Dender gaan kijken (tegen Anderlecht), kbetaalde mijn vier tickets en kreeg er een vijfde gewoon gratis bij. Uitzonderlijke promotie voor de Iendracht-fans ? ![]() |
| 27 Dec 2007, 19:03 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
nonkel marcel schreef: Ik anticipeer nu reeds op de 280 bladzijden die na de match gaan verschijnen over aantal sups, geproduceerde decibels en andere blabla. We mogen toch onze verwachtingen naar jullie alvast formuleren, nietwaar? Allez geef toe, met minder dan 6000 man toekomen in Denderleeuw, dat kan toch écht niet voor een club zoals die van jullie? Zetten we er nu reeds nen 2de en 3de ring bij tegen 13 januari? Ge moogt ze dan zelf weer afbreken na Henri z'n paardedansje, goed? Geef ons 6000 kaarten voor deze match en we zullen ze in Aalst wellicht met veel gemak verkopen. Ik vrees alleen dat jullie accommodatie nu ook weer niet zò fantastisch is, dat we er zoveel ter beschikking zullen krijgen. Als we 3000 kaarten mogen verkopen, zal het wellicht veel zijn, en dan zal "Marcel-de-objectiviteit-zelve" achteraf komen zeggen: "Zie je nu wel dat de achterban van Aalst rap geslonken is nu wij in eerste spelen?" Ge zijt ne zeveraar, beste nonkel, op dit moment zelfs ne zwevende zeveraar. Ik denk dat ge met Kerstmis een beetje te veel champagne gedronken hebt ... |
| 27 Dec 2007, 22:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Iendracht02 schreef: nonkel marcel schreef: Ik anticipeer nu reeds op de 280 bladzijden die na de match gaan verschijnen over aantal sups, geproduceerde decibels en andere blabla. We mogen toch onze verwachtingen naar jullie alvast formuleren, nietwaar? Allez geef toe, met minder dan 6000 man toekomen in Denderleeuw, dat kan toch écht niet voor een club zoals die van jullie? Zetten we er nu reeds nen 2de en 3de ring bij tegen 13 januari? Ge moogt ze dan zelf weer afbreken na Henri z'n paardedansje, goed? Geef ons 6000 kaarten voor deze match en we zullen ze in Aalst wellicht met veel gemak verkopen. Ik vrees alleen dat jullie accommodatie nu ook weer niet zò fantastisch is, dat we er zoveel ter beschikking zullen krijgen. Als we 3000 kaarten mogen verkopen, zal het wellicht veel zijn, en dan zal "Marcel-de-objectiviteit-zelve" achteraf komen zeggen: "Zie je nu wel dat de achterban van Aalst rap geslonken is nu wij in eerste spelen?" Ge zijt ne zeveraar, beste nonkel, op dit moment zelfs ne zwevende zeveraar. Ik denk dat ge met Kerstmis een beetje te veel champagne gedronken hebt ... Varkensbloed ja. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Dec 2007, 22:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
salvador schreef: Maar als ik die opgefokte reacties hier lees, vrees ik dat ik weer eens diep ontgoocheld zou kunnen worden. Willen de heren (en dames), ook de pubers (ongeacht hun leeftijd) zich opmaken om Eendracht Aalst op dezelfde manier in beeld te brengen als tegen Sint-Truiden alstublief, en al dat geprovoceer achterwege laten, dat is nergens voor nodig. En als die site of dat gastenboek zo belachelijk is, blijft er dan gewoon weg... Die van Dender hebben altijd al hun pedalen kwijtgeweest, mor tzitten er hier toch ook e paar ze, lotj die mannen toch eens doen en spaar u energie om 90' te zingen ![]() _________________
|
| 27 Dec 2007, 22:52 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Stino schreef: salvador schreef: Maar als ik die opgefokte reacties hier lees, vrees ik dat ik weer eens diep ontgoocheld zou kunnen worden. Willen de heren (en dames), ook de pubers (ongeacht hun leeftijd) zich opmaken om Eendracht Aalst op dezelfde manier in beeld te brengen als tegen Sint-Truiden alstublief, en al dat geprovoceer achterwege laten, dat is nergens voor nodig. En als die site of dat gastenboek zo belachelijk is, blijft er dan gewoon weg... Die van Dender hebben altijd al hun pedalen kwijtgeweest, mor tzitten er hier toch ook e paar ze, lotj die mannen toch eens doen en spaar u energie om 90' te zingen ![]() Mja, als ik die paar 'goei' hun commentaren hier vergelijk met die op hun eigen forum, zijn 't toch ook maar tweezakken... _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Dec 2007, 1:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Alex Da Silva van RC Genk trekt nu ook naar Dender. Na Vanderbiest hun tweede transfer en met deze ploeg mogen ze er ver zeker van zijn dat ze niet zullen degraderen. Daarvoor zijn Brussels en STVV veel te lomp.
Kvraag me trouwens af waar ze dat geld halen. Alex is maar op huurbasis maar RC Genk zal toch niet zijn volledige loon blijven doorbetalen ? Nu ja mooie transfer, en het lijkt mij wel duidelijk dat we op 13 januari niet al te veel moeten hopen op winst. Een stunt kan altijd, maar Dender is gewoon zwaar favoriet, en heeft een sterkere ploeg dan STVV. Hopen op onderschatting, mindere match, concentratieverlies .. Een super Seminck / Dessaer ![]() |
| 28 Dec 2007, 11:09 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Tja, de laatste tijd rijven we de ene sponsor na de andere binnen: 't geld moet van ergens komen. Op papier ne goeien transfer, technisch sterk en kan een actie maken.
|
| 28 Dec 2007, 11:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
en zakken kost meer dan de kosten die ge maakt om er in te blijven !
Vraag het maar aan Orlans ! _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Dec 2007, 12:08 |
|
| Pagina 234 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 232 233 234 235 236 … 711 Volgende |