|
|
| Pagina 11 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 41 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 26 Nov 2007, 19:56 Berichten: 49 Locatie: Kostroma - Russia |
Bericht Re: lopershoekje
boris clitoris schreef: StevenRunnerken schreef: Doet er iemand mee de zondag met de Corrida te Wichelen?? Alé 69, Boris, Chunga, ...? Geenen voetbal en daarachter een goede pint drinken! Stratenloop van 10km. Ik ben nog revaliderende van een spierscheur... Ben wel al terug aan het lopen maar rustig aan. Gisteren 8km gelopen, vandaag 10km met toch nog een klein beetje pijn. Volgens de kine vrij normaal omdat een genezen spierscheur een litteken wordt dat nog stram is en dus een beetjen tegentrekt. Ik ga rustig terug opbouwen en stillekes aan proberen te pieken naar 20km. Hiervoor heb 'k nog tijd tot 25 mei Het voetballen (explosieve loopbewegingen) zal ik best nog een paar weekskes laten. Spijtig, want dat blijft mijn sport numero uno!spoedige herstel gewenst + rustige opbouw naar Brussel _________________ http://eng.spartak.com/ |
| 29 Dec 2007, 14:04 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
StevenRunnerken schreef: Doet er iemand mee de zondag met de Corrida te Wichelen?? Alé 69, Boris, Chunga, ...? Geenen voetbal en daarachter een goede pint drinken! Stratenloop van 10km. conditie nu is kan ik eigenlijk weinig doen op ne wedstrijd. Na al die blessures moet ik nu vooral weer rustig opbouwen. Laat hier iets weten hé hoe het geweest is |
| 30 Dec 2007, 16:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
StevenRunnerken schreef: Doet er iemand mee de zondag met de Corrida te Wichelen?? Alé 69, Boris, Chunga, ...? Geenen voetbal en daarachter een goede pint drinken! Stratenloop van 10km. indien er een categorie is voor amateurkes op slakkentempo direct, op dit niveau waag ik me liever niet aan wedstrijden. in da pinten drinken daarentegen kan ik het tempo regelmatig serieus opdrijven ![]() _________________ MCMXIX |
| 30 Dec 2007, 16:25 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 14 Jun 2007, 13:54 Berichten: 42 Locatie: Aalst Website: http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 |
chunga schreef: StevenRunnerken schreef: Doet er iemand mee de zondag met de Corrida te Wichelen?? Alé 69, Boris, Chunga, ...? Geenen voetbal en daarachter een goede pint drinken! Stratenloop van 10km. conditie nu is kan ik eigenlijk weinig doen op ne wedstrijd. Na al die blessures moet ik nu vooral weer rustig opbouwen. Laat hier iets weten hé hoe het geweest is Chunga, je had gevraagd om iets te laten weten hé. Da ge geen verkeerde gedachten krijgt van mij. Ik doe dit niet graag maar je had het gevraagd hé. Awel, ik heb mijn eigen verrast en het onmogelijke gedaan! Gewonnen in een sterk bezette wedstrijd!! Ik heb zelf even snel gelopen als de Russische winnaar van vorig jaar. Er waren er een stuk of vijf die ik nog nooit geklopt had! Yes! Ik zal toch nog de Corrida in Aalst moeten lopen i.p.v. meegaan naar Dender (grapje!). Voor een verslagje verwijs ik naar http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 |
| 30 Dec 2007, 21:27 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 14 Jun 2007, 13:54 Berichten: 42 Locatie: Aalst Website: http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 |
StevenRunnerken schreef: chunga schreef: StevenRunnerken schreef: Doet er iemand mee de zondag met de Corrida te Wichelen?? Alé 69, Boris, Chunga, ...? Geenen voetbal en daarachter een goede pint drinken! Stratenloop van 10km. conditie nu is kan ik eigenlijk weinig doen op ne wedstrijd. Na al die blessures moet ik nu vooral weer rustig opbouwen. Laat hier iets weten hé hoe het geweest is Chunga, je had gevraagd om iets te laten weten hé. Da ge geen verkeerde gedachten krijgt van mij. Ik doe dit niet graag maar je had het gevraagd hé. Awel, ik heb mijn eigen verrast en het onmogelijke gedaan! Gewonnen in een sterk bezette wedstrijd!! Ik heb zelf even snel gelopen als de Russische winnaar van vorig jaar. Er waren er een stuk of vijf die ik nog nooit geklopt had! Yes! Ik zal toch nog de Corrida in Aalst moeten lopen i.p.v. meegaan naar Dender (grapje!). Voor een verslagje verwijs ik naar http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 Ik bedoel uiteraard zelfs i.p.v. zelf |
| 30 Dec 2007, 21:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
knappe prestatie
_________________ MCMXIX |
| 30 Dec 2007, 22:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Amai, chique prestatie, Steven. Nen dikke proficiat.
Trouwens, diene Marc Van Der Hoeven die daar blijkbaar met u voor de overwinning streed, ben ik eens tegengekomen toen ik zelf ging lopen en ik liep diene zowaar vlot voorbij. Ik had toen wel al een vermoeden dat hij niet echt à bloc liep en aangezien hij blijkbaar die 10 km toch nog een tiental minuutjes sneller afhaspelt dan ikzelf wordt dit dus ook bevestigd . |
| 31 Dec 2007, 0:20 |
|
|
Miniem
Bartos schreef: Amai, chique prestatie, Steven. Nen dikke proficiat. Trouwens, diene Marc Van Der Hoeven die daar blijkbaar met u voor de overwinning streed, ben ik eens tegengekomen toen ik zelf ging lopen en ik liep diene zowaar vlot voorbij. Ik had toen wel al een vermoeden dat hij niet echt à bloc liep en aangezien hij blijkbaar die 10 km toch nog een tiental minuutjes sneller afhaspelt dan ikzelf wordt dit dus ook bevestigd .Idd.. Heb ik nog al gehoord van Marc. Marc is en blijft nog één van de grootste talenten. Ook een verstandig trainingsbeest. Loopt veel km's maar wel traag. Dit is iets wat ik ook probeer te doen. Eén keer tot twee keer in de week interval en de andere loop ik rustig maar km's (ong. 18km). Zo kom ik aan mijn 90 à 100km per week (waarvan dus vele rustige duurlopen). Rustig lopen is even belangrijk dan afzien!! Zelfs belangrijker soms! Eén tip voor jullie allemaal naar de 20km van Brussel toe: loop eventueel één keer per week meer een lange duurloop maar zéér rustig! Ge zult mij allemaal gelijk geven da ge minuten van jullie tijd zult afdoen op de 20km van Brussel. |
| 31 Dec 2007, 8:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Proficiat Steven, zeer knap
Ikzelf zal waarschijnlijk toch de Corrida meelopen, tegen mijn goesting weliswaar maar op 't werk willen ze de groep waarmee we naar China gaan dit jaar eens samenbrengen en nu hebben ze hiervoor de Corrida gekozen |
| 02 Jan 2008, 18:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
chunga schreef: Ik kan natuurlijk moeilijk mijn kat sturen, alhoewel we nog altijd een blessureken kunnen veinzen natuurlijk. Ik zal nog zien wat we der mee gaan doen Spijtig dat ge dat weekend juist niet tegen Black & White moet spelen, anders was het maar een woord hoor als ge een blessure vandoen hebt . |
| 02 Jan 2008, 19:56 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
proficiat Steven, ge ziet dammen ewwa van dezelde genen
emmen. In den toid van den FCD kostek oek loeipen gellek e peird. Tes wel dettig joaren gelejjen. mor toch.... |
| 08 Jan 2008, 17:41 |
|
|
toevallige voorbijganger
Bomber schreef: jowwan schreef: proficiat Steven, ge ziet dammen ewwa van dezelde genen emmen. In den toid van den FCD kostek oek loeipen gellek e peird. Tes wel dettig joaren gelejjen. mor toch.... mja... een brabants trekpaard is ook een paard... Heilaba Bomber, mijn klein jonger broerke nie vergelijken hé me een brabants trekpaard, hoewel ... dat biermerk met dat beest als afbeelding bye the way, Jowwan, een beetje vollediger zijn hé : nie alleen 30 jaar geleden maar ...minstens evenveel kilootjes ![]() |
| 08 Jan 2008, 19:57 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Godomme, wie dammen ier emmen : onzen Zjef.
Welkom op ons EA seniorenforum ![]() |
| 08 Jan 2008, 21:13 |
|
|
Freak
ik vraag mij eigenlijk af hoe het met de chinese plannen zit van onze goeie vriend chunga??
tis ier verdacht stillekes... ![]() |
| 22 Feb 2008, 20:54 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: ik vraag mij eigenlijk af hoe het met de chinese plannen zit van onze goeie vriend chunga?? tis ier verdacht stillekes... ![]() ) De wedstrijd in China is trouwens heel zwaar en ik vind dat iets waar ge moet van genieten en niet gaan voor nen goeien tijd, dat is iets voor de week nadat we terugkomen dan staat de 20km van Brussel al op 't programma. Ah ja volgende maand doe ik ook mee aan de zwinstedenloop(halve marathon in sluis) En ik wil in 't najaar ook nog ne marathon doen. Dat zal waarschijnlijk de marathon van Kasterlee worden. |
| 24 Feb 2008, 15:05 |
|
| Pagina 11 van 41 |
[ 612 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 41 Volgende |