|
|
| Pagina 7 van 25 |
[ 370 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 25 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
chunga schreef: Ik uk tegen den eersten dan nog wel, hoeveel gaan we der na weer in ons doos krijgen En mijn valling van vorige week es nog nie genezen.Hebben ze u zo neig voorbij gelopen vorige zaterdag dat ge der een valling aan overgehouden hebt ? |
| 30 Nov 2007, 9:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bartos schreef: chunga schreef: Ik uk tegen den eersten dan nog wel, hoeveel gaan we der na weer in ons doos krijgen En mijn valling van vorige week es nog nie genezen.Hebben ze u zo neig voorbij gelopen vorige zaterdag dat ge der een valling aan overgehouden hebt ?Als verzachtende omstandigheid wil ik wel inroepen dat het om nen echten topspits ging ![]() |
| 30 Nov 2007, 9:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
chunga schreef: Bartos schreef: chunga schreef: Ik uk tegen den eersten dan nog wel, hoeveel gaan we der na weer in ons doos krijgen En mijn valling van vorige week es nog nie genezen.Hebben ze u zo neig voorbij gelopen vorige zaterdag dat ge der een valling aan overgehouden hebt ?Als verzachtende omstandigheid wil ik wel inroepen dat het om nen echten topspits ging ![]() MWOEHAHA !!!! |
| 30 Nov 2007, 19:02 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Bericht Re: Evolutie blessures
Onze nieuwen aanwinst ligt al in de lappenmand samen met jens.
Hopelijk raken ze fit voor de wedstrijd tegen Dender. Twil weer lukken dat onze nieuwe spits al geblesseerd is. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 01 Jan 2008, 4:14 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik heb het ook juist gelezen, direct al slecht nieuws om het nieuwe jaar mee te beginnen. Laten we hopen da het allemaal nog meevalt.
|
| 01 Jan 2008, 8:07 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
de clerus schreef: Onze nieuwen aanwinst ligt al in de lappenmand samen met jens. Hopelijk raken ze fit voor de wedstrijd tegen Dender. Twil weer lukken dat onze nieuwe spits al geblesseerd is. De Jens ging vandaag of morgen voor nen echo te nemen op controle , kem er vandemorgen mee staan klappen hij was op snok me den Claessens _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 01 Jan 2008, 20:18 |
|
|
Vaste Waarde
WALDAN schreef: de clerus schreef: Onze nieuwen aanwinst ligt al in de lappenmand samen met jens. Hopelijk raken ze fit voor de wedstrijd tegen Dender. Twil weer lukken dat onze nieuwe spits al geblesseerd is. De Jens ging vandaag of morgen voor nen echo te nemen op controle , kem er vandemorgen mee staan klappen hij was op snok me den Claessens Ook op de Q-party gezeten man? Zalig e ![]() _________________ Broer van ja |
| 01 Jan 2008, 20:33 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
nieven ajoin schreef: WALDAN schreef: de clerus schreef: Onze nieuwen aanwinst ligt al in de lappenmand samen met jens. Hopelijk raken ze fit voor de wedstrijd tegen Dender. Twil weer lukken dat onze nieuwe spits al geblesseerd is. De Jens ging vandaag of morgen voor nen echo te nemen op controle , kem er vandemorgen mee staan klappen hij was op snok me den Claessens Ook op de Q-party gezeten man? Zalig e ![]() Eum veur 15 euro + al wa erbij komt had ik véééééééél meer verwacht mor alé weir amuseren ons toch zelle _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 01 Jan 2008, 20:36 |
|
|
Vaste Waarde
WALDAN schreef: nieven ajoin schreef: WALDAN schreef: de clerus schreef: Onze nieuwen aanwinst ligt al in de lappenmand samen met jens. Hopelijk raken ze fit voor de wedstrijd tegen Dender. Twil weer lukken dat onze nieuwe spits al geblesseerd is. De Jens ging vandaag of morgen voor nen echo te nemen op controle , kem er vandemorgen mee staan klappen hij was op snok me den Claessens Ook op de Q-party gezeten man? Zalig e ![]() Eum veur 15 euro + al wa erbij komt had ik véééééééél meer verwacht mor alé weir amuseren ons toch zelle Mijn kaart kostte maar 13 euro Het concept is altijd hetzelfde he. Megaveel volk, goeie muziek, en .... feesten..... tot de lichten aangaan, 7u dus. Tmocht van mij nog een paar uurkes verder geduurd hebben... ![]() _________________ Broer van ja |
| 01 Jan 2008, 20:47 |
|
|
nieven ajoin schreef: WALDAN schreef: nieven ajoin schreef: WALDAN schreef: de clerus schreef: Onze nieuwen aanwinst ligt al in de lappenmand samen met jens. Hopelijk raken ze fit voor de wedstrijd tegen Dender. Twil weer lukken dat onze nieuwe spits al geblesseerd is. De Jens ging vandaag of morgen voor nen echo te nemen op controle , kem er vandemorgen mee staan klappen hij was op snok me den Claessens Ook op de Q-party gezeten man? Zalig e ![]() Eum veur 15 euro + al wa erbij komt had ik véééééééél meer verwacht mor alé weir amuseren ons toch zelle Mijn kaart kostte maar 13 euro Het concept is altijd hetzelfde he. Megaveel volk, goeie muziek, en .... feesten..... tot de lichten aangaan, 7u dus. Tmocht van mij nog een paar uurkes verder geduurd hebben... ![]() Jep das wel woar mor alé kvond wa mier schow enzo mocht toch nog hé ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 01 Jan 2008, 20:50 |
|
|
Vaste Waarde
Ja, das wel waar. Nieuwjaar hing er niet echt in de lucht. Maar tzat wel int koppeke. Heb er verschillende gezien die een gat in hunne kop hadden gezopen
Jaja.... tis weer voorbij... Morgen werken Hopelijk niet te erg met Jens zn knie. Net nu hij zo goed bezig was... _________________ Broer van ja |
| 01 Jan 2008, 21:12 |
|
|
nieven ajoin schreef: Ja, das wel waar. Nieuwjaar hing er niet echt in de lucht. Maar tzat wel int koppeke. Heb er verschillende gezien die een gat in hunne kop hadden gezopen Jaja.... tis weer voorbij... Morgen werken Hopelijk niet te erg met Jens zn knie. Net nu hij zo goed bezig was... Morgen nog een dagsken thuis zelle Me de Jens da komt wel in orde jong ![]() _________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 01 Jan 2008, 21:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
vroagsken: welke van de mannen opt forum en welke spelers hebben gisteren tegen mijne nonkel zoip liggen zjieveren ?
Echt mannekes: doe het niet meer ! En ga nu heen in vrede ! Groeten vanuit een mistig Hofstade _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Jan 2008, 22:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
kwas ook op q-party en had ook wel iets meer verwacht moet ik zeggen! kheb jens gezien, en die leek me vrij fit ask em zag shaken
![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 01 Jan 2008, 23:53 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Heeft er iemand nieuws van de blessure van Lord????
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 04 Jan 2008, 12:46 |
|
| Pagina 7 van 25 |
[ 370 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 25 Volgende |