|
|
| Pagina 53 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 51 52 53 54 55 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: neverending quiz
eintracht frankfurt schreef: volgende vraagskes : 1. uit de oude doos : sinds dat ik ga zien in '87 hebben we al drie keer tegen en telkens in STVV voor de Beker moeten spelen. De meest recente match moet ik niet meer uitleggen, denk ik Maar wanneer waren de 2 andere keren dat we er al eens voor de Beker speelden? In welke ronde en wat waren de uitslagen? (eentje is uit de oude doos, de 2de match moeten de meesten nog weten) De voorlaatste keer was in 2000, toen verloren we met 2-1. Geoffrey Claeys maakte er met een wereldgoal vanop 35 meter nog gelijk, maar in de slotfase maakte Patrick Teppers de winning goal. Dat was in de kwartfinale. Die andere keer, daar kan ik niet meteen opkomen. |
| 05 Jan 2008, 12:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik denk dat we voor de beker daar ook is met 5-1 slaag hebben gekregen met o.a. een schitterende Isaias. Ik was er niet bij, maar ik herinner mij het 'Goal' verslag nog goed
|
| 05 Jan 2008, 12:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeroen schreef: Ik denk dat we voor de beker daar ook is met 5-1 slaag hebben gekregen met o.a. een schitterende Isaias. Ik was er niet bij, maar ik herinner mij het 'Goal' verslag nog goed We gingen er ooit winnen met 1-5 ondanks een schitterende Isaias, maar nooit verliezen met 5-1 hoor. Toch niet de periode van Isaias alleszins. |
| 05 Jan 2008, 12:50 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
1. 1-4 op Leuven klopt, nadien thuis met 0-3 tegen Heusden-Zolder onderuit.
2. inderdaad, de voorlaatste keer was in 1999-2000 met 2-1 verloren in de kwartfinale. Clayes maakte de 1-1 via een wereldgoal, maar in de slotminuten scoort STVV de kwalificatie. Met 5-1 hebben we nooit verloren op STVV. De derde keer dat we voor de Beker op STVV speelden was voor de periode van Goal op VTM. We gingen toen als 2de-klasser onderuit bij eersteklasser STVV. Rarara, wanneer was dat en wat was de uitslag? wie het weet, mag de rest van het seizoen gratis naar Dender gaan kijken ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 05 Jan 2008, 13:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Bartos schreef: Jeroen schreef: Ik denk dat we voor de beker daar ook is met 5-1 slaag hebben gekregen met o.a. een schitterende Isaias. Ik was er niet bij, maar ik herinner mij het 'Goal' verslag nog goed We gingen er ooit winnen met 1-5 ondanks een schitterende Isaias, maar nooit verliezen met 5-1 hoor. Toch niet de periode van Isaias alleszins. dan wast 1-5 gewonnen :-) |
| 05 Jan 2008, 13:49 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Jeroen schreef: Bartos schreef: Jeroen schreef: Ik denk dat we voor de beker daar ook is met 5-1 slaag hebben gekregen met o.a. een schitterende Isaias. Ik was er niet bij, maar ik herinner mij het 'Goal' verslag nog goed We gingen er ooit winnen met 1-5 ondanks een schitterende Isaias, maar nooit verliezen met 5-1 hoor. Toch niet de periode van Isaias alleszins. dan wast 1-5 gewonnen :-) feit is da ge t 'Goal' verslag nog goed herinnert, maar de goalen nie zo goe niemeer he :-) |
| 05 Jan 2008, 19:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
eintracht frankfurt schreef: Just !! en salvador wint een gratis sjaal van Dender EH Wat heb jij tegen mij? En ik maar leuke anecdotes uitzoeken voor jou. Pas op, ik heb familie in Frankfurt, 'k zal ze eens vragen om te komen spoken bij u! Maar, terug "on topic", hoewel... Ik dacht een paar dagen terug dat de "Neverending quiz" zijn naam geen eer aandeed, maar ze zijn toch precies terug in gang geschoten... |
| 05 Jan 2008, 20:44 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Salvadorke, ik heb helemaal niets tegen jou zene, integendeel
Wie weet kennen we mekaar van zien, als je ook al zo veel jaren gaat kijken. Bon, morgen komt het antwoord op de overblijvende vraag : wanneer speelden we als tweedeklasser in de 16de finales voor de Beker op (eersteklasser) STVV en wat was de uitslag? (Salvador, iets voor u, misschien met een anekdote erbij? )En in afwachting van het antwoord, de volgende "Beker" vragen voor de liefhebbers, onder het motto "wie kent de Bekergeschiedenis van den Iendracht" : 1. In onze eerste-klasse periode in de jaren '90, was Charleroi een tegenstander die we per toeval regelmatig in de beker lootten. En telkens schakelden we ze na een spectaculaire match uit! Wie weet nog wanneer, de uitslag, en wie voor EA de goalen maakten? 2. Tweemaal speelde den Iendracht de halve finale van de Beker in haar geschiedenis. Tweemaal werden we ook door scheidsrechterlijke vergissingen/dwalingen van een waarschijnlijke kwalificatie voor de finale bestolen. Tegen wie en op welke manier werden we bestolen? 3. Wie was in '94-'95 topschutter bij EA in de BEKER en met hoeveel doelpunten? 4. En weet er iemand nog onze ruimste Bekeroverwinning thuis en op verplaatsing in onze 88-jarige geschiedenis? Ze werden beide in de jaren '90 behaald... have fun, maandagavond komen de antwoorden indien nog niet juist gegeven. Grüße _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 06 Jan 2008, 2:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Tegen Germinal Ekeren de 3-3 in de halve finale.. Maar hoe we bestolen werden dat weet ik niet meer, ik was er dan ook niet bij
|
| 06 Jan 2008, 11:45 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 14 Jun 2007, 13:54 Berichten: 42 Locatie: Aalst Website: http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 |
eintracht frankfurt schreef: Salvadorke, ik heb helemaal niets tegen jou zene, integendeel Wie weet kennen we mekaar van zien, als je ook al zo veel jaren gaat kijken. Bon, morgen komt het antwoord op de overblijvende vraag : wanneer speelden we als tweedeklasser in de 16de finales voor de Beker op (eersteklasser) STVV en wat was de uitslag? (Salvador, iets voor u, misschien met een anekdote erbij? )En in afwachting van het antwoord, de volgende "Beker" vragen voor de liefhebbers, onder het motto "wie kent de Bekergeschiedenis van den Iendracht" : 1. In onze eerste-klasse periode in de jaren '90, was Charleroi een tegenstander die we per toeval regelmatig in de beker lootten. En telkens schakelden we ze na een spectaculaire match uit! Wie weet nog wanneer, de uitslag, en wie voor EA de goalen maakten? 2. Tweemaal speelde den Iendracht de halve finale van de Beker in haar geschiedenis. Tweemaal werden we ook door scheidsrechterlijke vergissingen/dwalingen van een waarschijnlijke kwalificatie voor de finale bestolen. Tegen wie en op welke manier werden we bestolen? 3. Wie was in '94-'95 topschutter bij EA in de BEKER en met hoeveel doelpunten? 4. En weet er iemand nog onze ruimste Bekeroverwinning thuis en op verplaatsing in onze 88-jarige geschiedenis? Ze werden beide in de jaren '90 behaald... have fun, maandagavond komen de antwoorden indien nog niet juist gegeven. Grüße 1. We staan 0 - 2 achter en maken nog de 2 - 2 dankzij een sublieme Krensjevic. Deze heeft ook een aandeel in de winning-goals in de verlengingen. Ook een mooie assist van hem naar Van Ankeren (die toen zijn eerste match speelde!). Deze match was de week na KV Mechelen waar we nog met 8 op het plein stonden. Ik was er toen ook bij. Ancion was in zijn element!! Ik herinner mij nog voor de match tegen Charleroi dat Orlans ons met een micro kwam bedanken omdat we in Mechelen niet het plein opgelopen zijn. 2. Ekeren werd al vermeld. In het hetzelfde jaar van de spectaculaire match tegen Charleroi spelen we de halve finale tegen Club Brugge. Thuis 0 - 0. Daar 3 - 0 verloren. Bij 1-0 wordt een onterechte goal van Van Ankeren afgekeurd. Okon valt over zijn eigen voeten en Van den Wijngaerd blaast fout. Iets erna krijgt De Vleeschouwer een onterechte rode kaart en vanaf dan was het kalf verdronken. Voetbalbond was erin geslaagd om Brugge de finale te laten spelen. 3. Ik denk niet De Bilde maar Krensjevic. Kweet wel niet met hoeveel doelpunten. Deze vraag kan ik niet met zekerheid antwoorden. 4. In ons rampjaar '90 toen we onmiddelijk zakten dacht ik dat we ergens op een derdeklasser gaan winnen zijn met 0-7. In hetzelfde jaar van Charleroi, Brugge wonnen we thuis ook tegen een derdeklasser met 7-1. Tegen wie weet ik niet meer. We kwamen wel 0-1 achter! Ik weet wel nog dat het de week was nadat we Oostende eveneens met een pandoering naar huis stuurden. Ook 7-1 dacht ik. http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 |
| 06 Jan 2008, 13:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
StevenRunnerken schreef: Iets erna krijgt De Vleeschouwer een onterechte rode kaart en vanaf dan was het kalf verdronken. Voetbalbond was erin geslaagd om Brugge de finale te laten spelen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 06 Jan 2008, 14:27 |
|
|
Vaste Waarde
StevenRunnerken schreef: eintracht frankfurt schreef: Salvadorke, ik heb helemaal niets tegen jou zene, integendeel Wie weet kennen we mekaar van zien, als je ook al zo veel jaren gaat kijken. Bon, morgen komt het antwoord op de overblijvende vraag : wanneer speelden we als tweedeklasser in de 16de finales voor de Beker op (eersteklasser) STVV en wat was de uitslag? (Salvador, iets voor u, misschien met een anekdote erbij? )En in afwachting van het antwoord, de volgende "Beker" vragen voor de liefhebbers, onder het motto "wie kent de Bekergeschiedenis van den Iendracht" : 1. In onze eerste-klasse periode in de jaren '90, was Charleroi een tegenstander die we per toeval regelmatig in de beker lootten. En telkens schakelden we ze na een spectaculaire match uit! Wie weet nog wanneer, de uitslag, en wie voor EA de goalen maakten? 2. Tweemaal speelde den Iendracht de halve finale van de Beker in haar geschiedenis. Tweemaal werden we ook door scheidsrechterlijke vergissingen/dwalingen van een waarschijnlijke kwalificatie voor de finale bestolen. Tegen wie en op welke manier werden we bestolen? 3. Wie was in '94-'95 topschutter bij EA in de BEKER en met hoeveel doelpunten? 4. En weet er iemand nog onze ruimste Bekeroverwinning thuis en op verplaatsing in onze 88-jarige geschiedenis? Ze werden beide in de jaren '90 behaald... have fun, maandagavond komen de antwoorden indien nog niet juist gegeven. Grüße 1. We staan 0 - 2 achter en maken nog de 2 - 2 dankzij een sublieme Krensjevic. Deze heeft ook een aandeel in de winning-goals in de verlengingen. Ook een mooie assist van hem naar Van Ankeren (die toen zijn eerste match speelde!). Deze match was de week na KV Mechelen waar we nog met 8 op het plein stonden. Ik was er toen ook bij. Ancion was in zijn element!! Ik herinner mij nog voor de match tegen Charleroi dat Orlans ons met een micro kwam bedanken omdat we in Mechelen niet het plein opgelopen zijn. 2. Ekeren werd al vermeld. In het hetzelfde jaar van de spectaculaire match tegen Charleroi spelen we de halve finale tegen Club Brugge. Thuis 0 - 0. Daar 3 - 0 verloren. Bij 1-0 wordt een onterechte goal van Van Ankeren afgekeurd. Okon valt over zijn eigen voeten en Van den Wijngaerd blaast fout. Iets erna krijgt De Vleeschouwer een onterechte rode kaart en vanaf dan was het kalf verdronken. Voetbalbond was erin geslaagd om Brugge de finale te laten spelen. 3. Ik denk niet De Bilde maar Krensjevic. Kweet wel niet met hoeveel doelpunten. Deze vraag kan ik niet met zekerheid antwoorden. 4. In ons rampjaar '90 toen we onmiddelijk zakten dacht ik dat we ergens op een derdeklasser gaan winnen zijn met 0-7. In hetzelfde jaar van Charleroi, Brugge wonnen we thuis ook tegen een derdeklasser met 7-1. Tegen wie weet ik niet meer. We kwamen wel 0-1 achter! Ik weet wel nog dat het de week was nadat we Oostende eveneens met een pandoering naar huis stuurden. Ook 7-1 dacht ik. http://sporter.topsporters.net/vannieuwenhoves2 ni slecht 1. we hebben nog meer tegen Charleroi voor de Beker moeten spelen. Iemand enig idee wanneer en de goals? rarara... En dat van Orlans klopt, das juist, wist ik niet meer. Waarschijnlijk heeft de Bomber toen als jong gastje gedacht : "da zal later niet het geval zijn, achter de omheining blijven" 2. perfect. Die andere halve finale 2 jaar later was inderdaad zoals Bomber zei, een onterecht afgekeurde goal van Lauwers wegens positiebuitenspel van Lassen. Dat was de 4-3 op 5 minuten van het einde, na de 0-0 in Ekeren. Het was trouwens Meese als scheidsrechter, die Anderlecht in 94 een penalty cadeau gaf en Van der Elst rood na theatraal neergaan van Haagedoren + Meese was het ook bij Porte-De Bilde... 3. FOUT, niet Krencevic 4. Het rampjaar is juist (was 1991, maar inderdaad het seizoen 1ste klasse) + derdeklasser ook. Maar welke ploeg? En de score is net niet juist... Net als de thuisoverwinning, net niet goed. En welke derdeklasser? Ze bestaan ondertussen niet meer... Bij de 5-1 of zoiets begonnen we allemaal te zingen : "waar is ons Rita heen?", nu een idee? _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 06 Jan 2008, 16:56 |
|
|
Vaste Waarde
en niemand herinnert zich blijkbaar nog wanneer we de eerste keer op STVV verloren in de Beker. Het was in oktober 1989, het seizoen met Lozano. Nadat we eerst Hemptinne hadden uitgeschakeld, moesten we in de 16de finales naar het Staaien met Kingambo en verloren er eervol met 3-1.
_________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 06 Jan 2008, 16:58 |
|
|
Scholier
4: 8-1 (peisek) tegen Rita - Berlaar
|
| 06 Jan 2008, 18:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Citeer: Ik herinner mij nog voor de match tegen Charleroi dat Orlans ons met een micro kwam bedanken omdat we in Mechelen niet het plein opgelopen zijn. Ik herinner me zelfs dat Orlans in ons vak kwam staan in de staanplaatsen voor de verlengingen van de bekermatch op Gent, een spektakelmatch waar we 4-3 de boot ingingen. Orlans zag grauw-grijs in zijn gezicht, toen dacht ik van de spanning, maar achtraf denk ik omdat hij wist hoezeer we die centjes van de beker nodig hadden om zijn gaten op te vullen in de begroting... En voor de match riepen de stroppen "Omkopers, omkopers,..." en als ze stopten riep er iemand van bij ons: "Weir hemme tenminste geld..." Een paar jaar later was het wel allemaal op... Maar allez, ik geef toe... ![]() |
| 06 Jan 2008, 20:32 |
|
| Pagina 53 van 113 |
[ 1693 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 51 52 53 54 55 … 113 Volgende |