|
|
| Pagina 21 van 28 |
[ 416 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
witzwet schreef: eendracht4ever schreef: niemand spreekt hier over galucci het is een plezier om naar hem te kijken. altijd veel inzet en gaat makkelijk zijn manneke voorbij. We zullen moeten promoveren om deze jongen nog 1 seizoen hier te houden. Wat je ons bestuur niet kan verwijten is de aankoop van aanvallende flanken. Het rendement van cousin ligt veel hoger dan dat van claessens en voor de vergelijking van lord en galucci heb je geen woorden nodig het probleem heeft zich verschoven naar de verdedigende flanken. declef, met alle respect voor diene jongen, zal zich de komende weken moeten herpakken anders is de conclusie simpel; hij kan niet mee in deze ploeg. Maakt veel dekkingsfouten en is onzeker in zijn beslissingen. Brecht moreels heeft zich wel wat herpakt in de 2de helft maar toch mis ik backs met meer voetballend vermogen (lees goede passing) Als er versterling moet komen zal het op deze 2 posities zijn en kan er meer voetballende vermogen komen. Hoeveel verloren lange passes zijn er vandaag niet verstuurd??? Wouter morreels heeft soms 5 keer na mekaar achter ballen moeten lopen waar hij niet aankon. de bal had meer moeten rond gespeeld worden maar als uw verdedigers (buiten filippo) niet kunnen uitvoetballen, dan heb je een probleem misschien is het nog te vroeg maar transfers als crispijn zijn volgens mij alleen maar overbodig. je merkt duidelijk dat hij (nog) niet het tempo aankaan en dat voorlopig 3de klasse te hoog gegrepen is. Ik hoop dat dit nog veranderd. ps: ik heb een kwartier lang moeten aanschuiven om mijn ticket voor de staantribune te bemachtigen en dit met mijn schoenen in de modder. vind wel dat ze hier iets moeten aandoen kwestie om miscchien volgend seizoen in 2de klasse het wat vlotter te laten verlopen Als ge nu nie promoveert zie ik eerlijk gezegd heel wat sterkhouders vertrekken. Maar hé...we staan nog altijd op de eerste plaats hé. Volgende week winnen en we kunnen weer wat vriendelijker zijn tegen elkaar. ![]() Groot gelijk man ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 14 Nov 2010, 22:12 |
|
|
Vaste Waarde
Tom_1919 schreef: Iendrachter90 schreef: wittebolle schreef: wie zegt dat ge dat moet lezen en hebt jij zo intressante post mischien Hij bedoelde gewoon dat het een rare zinsbouw was ineens ![]() Idd, niets meer of minder. Ma bon, der zen der hier da hele lange tenen hebben voor de moment blijkbaar... ok sorry dan heb ik je verkeerd begrepen en dat zouden er een paar meer moeten doen maar ja fouten of ongelijk toegeven is toch zo moeilijk ![]() |
| 14 Nov 2010, 22:13 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
jawatte
ok 1/9 is nie fameus maar als ge als "supporter"(afkomstig van het engelse woord "support"=steunen=weir zetn ons aal achter ons ploeg ) nu al begint te panikeren...blijft dan int vervolg gewoon thuis bij tvrouwken (of is zij één van de redenen da gijlen zo ambetant staat? ) enfin op nor de noste match, ons herpakken en we zen weer vertrokken. ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 14 Nov 2010, 22:15 |
|
|
Reserve
Iendrachtzot schreef: eendracht4ever schreef: niemand spreekt hier over galucci het is een plezier om naar hem te kijken. altijd veel inzet en gaat makkelijk zijn manneke voorbij. We zullen moeten promoveren om deze jongen nog 1 seizoen hier te houden. Wat je ons bestuur niet kan verwijten is de aankoop van aanvallende flanken. Het rendement van cousin ligt veel hoger dan dat van claessens en voor de vergelijking van lord en galucci heb je geen woorden nodig het probleem heeft zich verschoven naar de verdedigende flanken. declef, met alle respect voor diene jongen, zal zich de komende weken moeten herpakken anders is de conclusie simpel; hij kan niet mee in deze ploeg. Maakt veel dekkingsfouten en is onzeker in zijn beslissingen. Brecht moreels heeft zich wel wat herpakt in de 2de helft maar toch mis ik backs met meer voetballend vermogen (lees goede passing) Als er versterling moet komen zal het op deze 2 posities zijn en kan er meer voetballende vermogen komen. Hoeveel verloren lange passes zijn er vandaag niet verstuurd??? Wouter morreels heeft soms 5 keer na mekaar achter ballen moeten lopen waar hij niet aankon. de bal had meer moeten rond gespeeld worden maar als uw verdedigers (buiten filippo) niet kunnen uitvoetballen, dan heb je een probleem misschien is het nog te vroeg maar transfers als crispijn zijn volgens mij alleen maar overbodig. je merkt duidelijk dat hij (nog) niet het tempo aankaan en dat voorlopig 3de klasse te hoog gegrepen is. Ik hoop dat dit nog veranderd. ps: ik heb een kwartier lang moeten aanschuiven om mijn ticket voor de staantribune te bemachtigen en dit met mijn schoenen in de modder. vind wel dat ze hier iets moeten aandoen kwestie om miscchien volgend seizoen in 2de klasse het wat vlotter te laten verlopen Da's waar, En op spelers da nu goed bezig zijn kunnen we weinig over zeggen, doe zo voort zou'k zeggen ![]() misschien wel maar als hij aan de bal is dan is er altijd gevaar |
| 14 Nov 2010, 22:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: DavidSeal schreef: Trek het u niet aan onderkroiper, er zitten hier een paar moraalridders op het forum, hier van hun kloten maken, maar thuis niks te zeggen hebben... Om terug te komen op RESPECT, heb je dan gezien dat ik tijdens de minuut stilte mijn muts heb afgenomen ? Dat is pas respect tonen als je tenminste de juiste betekenis van dit woord begrijpt. Zoals er hier deze avond en volgende dagen spelers / trainer / staf / bestuur zullen bekritiseerd worden, dat vind ik pas respectloos tegenover diegenen die amper een secondentic geleden bejubeld werden door alle onze kenners hier. We hebben verloren maar de 2 personen en familie hiervan hebben zwaar verloren. Inderdaad om effen bij stil te staan. |
| 14 Nov 2010, 22:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Sommige personen zouden idd eerst eens nadenken voor ze iets neerpennen.
We zijn allemaal supporters van dezelfde club/ploeg maar ook allemaal met een ander karakter en dus een verschillende mening. Het is vrij om deze hier te uiten en soms kan deze eens "botsen" met een andere forumganger maar het is daarbij zeker niet nodig om deze mensen dan gaan te beledigen. Eind april/begin mei zijn wij, en niemand anders, kampioen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 14 Nov 2010, 22:23 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
jammen schreef: Sommige personen zouden idd eerst eens nadenken voor ze iets neerpennen. We zijn allemaal supporters van dezelfde club/ploeg maar ook allemaal met een ander karakter en dus een verschillende mening. Het is vrij om deze hier te uiten en soms kan deze eens "botsen" met een andere forumganger maar het is daarbij zeker niet nodig om deze mensen dan gaan te beledigen. Eind april/begin mei zijn wij, en niemand anders, kampioen. ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 14 Nov 2010, 22:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
jammen schreef: Sommige personen zouden idd eerst eens nadenken voor ze iets neerpennen. We zijn allemaal supporters van dezelfde club/ploeg maar ook allemaal met een ander karakter en dus een verschillende mening. Het is vrij om deze hier te uiten en soms kan deze eens "botsen" met een andere forumganger maar het is daarbij zeker niet nodig om deze mensen dan gaan te beledigen. Eind april/begin mei zijn wij, en niemand anders, kampioen. |
| 14 Nov 2010, 22:28 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
davy1919 schreef: jammen schreef: Sommige personen zouden idd eerst eens nadenken voor ze iets neerpennen. We zijn allemaal supporters van dezelfde club/ploeg maar ook allemaal met een ander karakter en dus een verschillende mening. Het is vrij om deze hier te uiten en soms kan deze eens "botsen" met een andere forumganger maar het is daarbij zeker niet nodig om deze mensen dan gaan te beledigen. Eind april/begin mei zijn wij, en niemand anders, kampioen. ![]() Weir zett'n ons aal, achter ons ploeg ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 14 Nov 2010, 22:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
wittebolle schreef: Iendrachter90 schreef: wittebolle schreef: wie zegt dat ge dat moet lezen en hebt jij zo intressante post mischien Hij bedoelde gewoon dat het een rare zinsbouw was ineens ![]() vindt jij dat dan niet raar,gekwetst moet je niet op de bank zitten ,zijn wel onze twee beste spelers de niels achteraan en depoitre vooraan en zo kunnen we ze voor een lange tijd missen is dat dan beter dan moet je mij eens zeggen waarom hij er depoitre tegen oudenaarde na een 3-0 achterstand er nog opbrengt ?waarom hij gallucci op de bank zet , omdat hij een beetje moe is , is dat ook een kwetsuur ? waarom pak hij er vandamme er dan niet af op oudenaarde , was ook niet 100 % , nee hij pakt er denys eruit , de enige in de kern die 100% fit was. de schutter omdat hij ziek is? |
| 14 Nov 2010, 22:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
tsjoep schreef: jammen schreef: Sommige personen zouden idd eerst eens nadenken voor ze iets neerpennen. We zijn allemaal supporters van dezelfde club/ploeg maar ook allemaal met een ander karakter en dus een verschillende mening. Het is vrij om deze hier te uiten en soms kan deze eens "botsen" met een andere forumganger maar het is daarbij zeker niet nodig om deze mensen dan gaan te beledigen. Eind april/begin mei zijn wij, en niemand anders, kampioen. ![]() |
| 14 Nov 2010, 22:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De Waldan zijn onderschrift,is het beste wat ik hier al gelezen heb deze avond.
Supporting Iendracht Oilsjt is .... _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Nov 2010, 22:34 |
|
|
Scholier
tsjoep schreef: jammen schreef: Sommige personen zouden idd eerst eens nadenken voor ze iets neerpennen. We zijn allemaal supporters van dezelfde club/ploeg maar ook allemaal met een ander karakter en dus een verschillende mening. Het is vrij om deze hier te uiten en soms kan deze eens "botsen" met een andere forumganger maar het is daarbij zeker niet nodig om deze mensen dan gaan te beledigen. Eind april/begin mei zijn wij, en niemand anders, kampioen. |
| 14 Nov 2010, 22:37 |
|
|
Vaste Waarde
witteken schreef: wittebolle schreef: Iendrachter90 schreef: Hij bedoelde gewoon dat het een rare zinsbouw was ineens ![]() vindt jij dat dan niet raar,gekwetst moet je niet op de bank zitten ,zijn wel onze twee beste spelers de niels achteraan en depoitre vooraan en zo kunnen we ze voor een lange tijd missen is dat dan beter dan moet je mij eens zeggen waarom hij er depoitre tegen oudenaarde na een 3-0 achterstand er nog opbrengt ?waarom hij gallucci op de bank zet , omdat hij een beetje moe is , is dat ook een kwetsuur ? waarom pak hij er vandamme er dan niet af op oudenaarde , was ook niet 100 % , nee hij pakt er denys eruit , de enige in de kern die 100% fit was. de schutter omdat hij ziek is? op oudenaarde was iedereen slecht complede offdag maar vandaag moeten de spelers de hand in eigen boezem steken teveel induviduele fouten bij de goals en oudenaarde vindt ik toch sterker |
| 14 Nov 2010, 22:43 |
|
|
Vaste Waarde
chunga schreef: Onderkroiper schreef: Iendrachtzot schreef: Om terug te komen op RESPECT, heb je dan gezien dat ik tijdens de minuut stilte mijn muts heb afgenomen ? Dat is pas respect tonen als je tenminste de juiste betekenis van dit woord begrijpt. Zoals er hier deze avond en volgende dagen spelers / trainer / staf / bestuur zullen bekritiseerd worden, dat vind ik pas respectloos tegenover diegenen die amper een secondentic geleden bejubeld werden door alle onze kenners hier. We hebben verloren maar de 2 personen en familie hiervan hebben zwaar verloren. Inderdaad om effen bij stil te staan. pots, pots, een moesj ! gij respect, jawadde, en dan nog he, ge kent niets van kodakskes ook, den Onderkroiper zijn masjien kost veel meer, diene mens doe da trouwens gratis en voor niets, waarvoor hij ook van velen respect krijgt. ge kunt mee Kerstmis als ezel optreden int stalleken bij -10 en kontent zijn als er ene voor u respect zou hebben. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 14 Nov 2010, 22:47 |
|
| Pagina 21 van 28 |
[ 416 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 28 Volgende |