|
|
| Pagina 8 van 27 |
[ 403 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Ja da zal dienen wel zen want tes de voorzitter dant mij gezegd heeft dat die normaal bij ons komt , mor is een week geleden dus ik dacht dat iemand al officieel misschien had gehoord of gelezen hé .
_________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 27 Dec 2006, 15:45 |
|
|
Nationale Ploeg
WALDAN schreef: Ja da zal dienen wel zen want tes de voorzitter dant mij gezegd heeft dat die normaal bij ons komt , mor is een week geleden dus ik dacht dat iemand al officieel misschien had gehoord of gelezen hé . Das diene kleinen blonde me zijne paardenstaart zeker? Wel spijtig dat Glorieux me een andere club bezig is ... |
| 27 Dec 2006, 15:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Heeft tegen ons toen gescoord denk ek, zeker gene slechte speler...
|
| 27 Dec 2006, 15:50 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00 Berichten: 760 Leeftijd: 51 Locatie: OILSJT |
Ja idd , twas just mor om te weten of hij nu echt kwam da jullie misschien al wisten hé
_________________ Supporting Iendracht Oilsjt is .... |
| 27 Dec 2006, 15:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
roeckie schreef: Heeft tegen ons toen gescoord denk ek, zeker gene slechte speler... _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Dec 2006, 16:39 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Als ik mij niet vergis ook een enorm arrogant spelertje, eentje dat je liever in je eigen ploeg ziet spelen.
|
| 27 Dec 2006, 16:48 |
|
|
Vaste Waarde
Titus schreef: WALDAN schreef: Ja da zal dienen wel zen want tes de voorzitter dant mij gezegd heeft dat die normaal bij ons komt , mor is een week geleden dus ik dacht dat iemand al officieel misschien had gehoord of gelezen hé . Das diene kleinen blonde me zijne paardenstaart zeker? Wel spijtig dat Glorieux me een andere club bezig is ... Wie zegt dat van Glorieux ? Zijn we terug wa aan 't speculeren ? Wacht beter allemaal officiële nieuws af ! |
| 27 Dec 2006, 18:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Ajuin schreef: Titus schreef: WALDAN schreef: Ja da zal dienen wel zen want tes de voorzitter dant mij gezegd heeft dat die normaal bij ons komt , mor is een week geleden dus ik dacht dat iemand al officieel misschien had gehoord of gelezen hé . Das diene kleinen blonde me zijne paardenstaart zeker? Wel spijtig dat Glorieux me een andere club bezig is ... Wie zegt dat van Glorieux ? Zijn we terug wa aan 't speculeren ? Wacht beter allemaal officiële nieuws af ! Dat was een reactie op een post van Waldan dat hoger staat. |
| 27 Dec 2006, 18:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Ajuin schreef: Titus schreef: WALDAN schreef: Ja da zal dienen wel zen want tes de voorzitter dant mij gezegd heeft dat die normaal bij ons komt , mor is een week geleden dus ik dacht dat iemand al officieel misschien had gehoord of gelezen hé . Das diene kleinen blonde me zijne paardenstaart zeker? Wel spijtig dat Glorieux me een andere club bezig is ... Wie zegt dat van Glorieux ? Zijn we terug wa aan 't speculeren ? Wacht beter allemaal officiële nieuws af ! |
| 27 Dec 2006, 18:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Er is nog een verschil tussen ongerust zijn en onrust zaaien.
Als het bestuur over iedere onnozele zoveelste roddel moet klaarheid scheppen, zal het schoon worden. Ons vroeger bestuur ja, die hielden zich daar mee bezig. Het is eigenlijk heel simpel : alle verhalen die ge hoort nooit geloven en nooit op ingaan, af en toe de website van EA eens bekijken, en je zal de correcte informatie hebben van zodra ze zeker en officieel is. |
| 27 Dec 2006, 18:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
rivelinho schreef: Er is nog een verschil tussen ongerust zijn en onrust zaaien. Als het bestuur over iedere onnozele zoveelste roddel moet klaarheid scheppen, zal het schoon worden. Ons vroeger bestuur ja, die hielden zich daar mee bezig. Het is eigenlijk heel simpel : alle verhalen die ge hoort nooit geloven en nooit op ingaan, af en toe de website van EA eens bekijken, en je zal de correcte informatie hebben van zodra ze zeker en officieel is. Ik geef u hierin zeker gelijk Rive, maar we mogen ons als supporter toch ook afvragen of er een speler (die goed bezig is) weg zal gaan met de winterstop of niet? Soit, dit is gewoon mijn mening. |
| 27 Dec 2006, 19:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ge moogt u da zeker afvragen. Dat is gewoon ongerust zijn of bezorgd over uw ploeg, maar zeggen van 'spijtig dat glorieux met een ander ploeg bezig is', dat is onrust stoken, en niks anders.
|
| 27 Dec 2006, 19:10 |
|
|
Nationale Ploeg
WALDAN schreef: Go Simon na weg ????? Of blijft em hij was bezig me nen club hé ??? En komt dienen van Brussels na bij ons ??? Alé pakt uwen bril en leest ne keer goed, want ik ben hier blijkbaar nen onruststoker. Mijn reactie kwam er dus op dit bericht. Sommige staren hun hier blind op een bericht en zien de context niet. En de laatsten tijd moogde niets nimmer zeggen of ge zijt tegen het bestuur of nen onruststoker . |
| 27 Dec 2006, 19:29 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
God
weet ligt Simon op dit moment niet ergens op een exotisch strand lekker van alles te genieten.
Kalm blijven is de boodschap. |
| 27 Dec 2006, 19:43 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
jowwan schreef: God weet ligt Simon op dit moment niet ergens op een exotisch strand lekker van alles te genieten.Kalm blijven is de boodschap. Misschien onder zijn zonnebank ![]() |
| 27 Dec 2006, 19:48 |
|
| Pagina 8 van 27 |
[ 403 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 27 Volgende |