Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 27
 Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Ja da zal dienen wel zen want tes de voorzitter dant mij gezegd heeft dat die normaal bij ons komt , mor is een week geleden dus ik dacht dat iemand al officieel misschien had gehoord of gelezen hé .

27 Dec 2006, 15:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
WALDAN schreef:
Ja da zal dienen wel zen want tes de voorzitter dant mij gezegd heeft dat die normaal bij ons komt , mor is een week geleden dus ik dacht dat iemand al officieel misschien had gehoord of gelezen hé .

Das diene kleinen blonde me zijne paardenstaart zeker? Wel spijtig dat Glorieux me een andere club bezig is ...

27 Dec 2006, 15:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Heeft tegen ons toen gescoord denk ek, zeker gene slechte speler...

27 Dec 2006, 15:50
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Ja idd , twas just mor om te weten of hij nu echt kwam da jullie misschien al wisten hé

27 Dec 2006, 15:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
roeckie schreef:
Heeft tegen ons toen gescoord denk ek, zeker gene slechte speler...
ja das just, dat was zeker den beste speler bij Brussels die er bij liep toen.

27 Dec 2006, 16:39
Ancien

Leeftijd: 38
Als ik mij niet vergis ook een enorm arrogant spelertje, eentje dat je liever in je eigen ploeg ziet spelen.

27 Dec 2006, 16:48
Vaste Waarde

Titus schreef:
WALDAN schreef:

Das diene kleinen blonde me zijne paardenstaart zeker? Wel spijtig dat Glorieux me een andere club bezig is ...

Wie zegt dat van Glorieux ? Zijn we terug wa aan 't speculeren ? Wacht beter allemaal officiële nieuws af !

27 Dec 2006, 18:07
Nationale Ploeg

Ajuin schreef:
Titus schreef:
WALDAN schreef:

Wie zegt dat van Glorieux ? Zijn we terug wa aan 't speculeren ? Wacht beter allemaal officiële nieuws af !

Dat was een reactie op een post van Waldan dat hoger staat.

27 Dec 2006, 18:10
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Ajuin schreef:
Titus schreef:
WALDAN schreef:

oei oei, rustig. Ge zet toch uk rap in a gat gebeten ze kameroad. Als ge prestaties neerzet zoals onzen iendracht dit seizoen is het nogal logisch dat er intresse is van andere ploegen voor onze spelers. Het is daarom niet verwonderlijk dat er sommigen ongerust zijn hierover. Het is daarom te hopen dat ons bestuur hier zo vlug mogelijk klaarheid schept. In ieder geval hoeft ge daarom nog altijd niet zo te bijten. Ge kunt precies alleen vriendelijk zijn als ge reclame maakt veur een nieuwe actie van ulle supportersclub.

27 Dec 2006, 18:54
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Er is nog een verschil tussen ongerust zijn en onrust zaaien.

Als het bestuur over iedere onnozele zoveelste roddel moet klaarheid scheppen, zal het schoon worden. Ons vroeger bestuur ja, die hielden zich daar mee bezig.

Het is eigenlijk heel simpel : alle verhalen die ge hoort nooit geloven en nooit op ingaan, af en toe de website van EA eens bekijken, en je zal de correcte informatie hebben van zodra ze zeker en officieel is.

27 Dec 2006, 18:59
Ancien

Leeftijd: 42
rivelinho schreef:
Er is nog een verschil tussen ongerust zijn en onrust zaaien.

Als het bestuur over iedere onnozele zoveelste roddel moet klaarheid scheppen, zal het schoon worden. Ons vroeger bestuur ja, die hielden zich daar mee bezig.

Het is eigenlijk heel simpel : alle verhalen die ge hoort nooit geloven en nooit op ingaan, af en toe de website van EA eens bekijken, en je zal de correcte informatie hebben van zodra ze zeker en officieel is.

Ik geef u hierin zeker gelijk Rive, maar we mogen ons als supporter toch ook afvragen of er een speler (die goed bezig is) weg zal gaan met de winterstop of niet? Soit, dit is gewoon mijn mening.

27 Dec 2006, 19:06
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
Ge moogt u da zeker afvragen. Dat is gewoon ongerust zijn of bezorgd over uw ploeg, maar zeggen van 'spijtig dat glorieux met een ander ploeg bezig is', dat is onrust stoken, en niks anders.

27 Dec 2006, 19:10
Nationale Ploeg

WALDAN schreef:
Go Simon na weg ????? Of blijft em hij was bezig me nen club hé ???

En komt dienen van Brussels na bij ons ???

Alé pakt uwen bril en leest ne keer goed, want ik ben hier blijkbaar nen onruststoker. Mijn reactie kwam er dus op dit bericht. Sommige staren hun hier blind op een bericht en zien de context niet. En de laatsten tijd moogde niets nimmer zeggen of ge zijt tegen het bestuur of nen onruststoker :hmm: .

27 Dec 2006, 19:29
forumlegende

God :engel: weet ligt Simon op dit moment niet ergens op een exotisch strand lekker van alles te genieten.
Kalm blijven is de boodschap.

27 Dec 2006, 19:43
Ancien

Leeftijd: 38
jowwan schreef:
God :engel: weet ligt Simon op dit moment niet ergens op een exotisch strand lekker van alles te genieten.
Kalm blijven is de boodschap.

Misschien onder zijn zonnebank :grijns:

27 Dec 2006, 19:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10 27