den beker - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 480 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 32
 den beker 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
veel volk van dender=> enorm weinig lawaai, ambiance da daar uitkwam!! meer als 50 man zingt daar echt ni mee e :roll:

laat ons daar nu is gaan spelen :kwijl:

14 Jan 2007, 1:02
forumlegende

Het was echt flauw qua sfeer bij de mannen van Denjer.

Mochten wij daar spelen....manmanman!!

PS: Dender was voetballend de betere van Anderlecht.
De zwakkeren bij Anderlecht: Van Damme, De Man, Frutos

14 Jan 2007, 1:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Dani schreef:
Het was echt flauw qua sfeer bij de mannen van Denjer.

Mochten wij daar spelen....manmanman!!

PS: Dender was voetballend de betere van Anderlecht.
De zwakkeren bij Anderlecht: Van Damme, De Man, Frutos

Het was inderdaad flauw bij Dender, wij zouden daar zot worden! Maar ik had toch ook meer van Anderlecht verwacht verder dan wa handjesgeklap en een 100 man die soms is zingt komen ze daar precies ook ni (al was het wel beker tegen een tweedeklasser). Ik moet zelf zeggen dat dender meer hun ploeg aanmoedigde dan die van anderlecht. En die verdediging van rsca was da voor iet, nog erger als een zeef :shock: .

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

14 Jan 2007, 1:51
Vaste Waarde

laat ons besluiten dat ze alletwee slecht waren :mrgreen: ;) he fred

14 Jan 2007, 2:06
Rode kaart
Rode kaart

Zeer overdreven score, we speelden een erg goede wedstrijd. Waarom de 2-2 afgekeurd werd, is me een raadsel, maar 't was op Anderlecht. :roll: De aanvallende weelde van Anderlecht maakt het verschil in België, maar achteraan is het een zeef. En voor de rest kunnen jullie over onze sups zoveel zeggen wat jullie willen, maar zelden zo'n apatisch publiek gezien als dat van Anderlecht: cinemasupporters. We zouden niet misstaan in 1ste en daar was iedereen het over eens.

14 Jan 2007, 4:27
Vaste Waarde

[quote="marcel"]Zeer overdreven score, we speelden een erg goede wedstrijd. Waarom de 2-2 afgekeurd werd, is me een raadsel, maar 't was op Anderlecht. :roll: De aanvallende weelde van Anderlecht maakt het verschil in België, maar achteraan is het een zeef. En voor de rest kunnen jullie over onze sups zoveel zeggen wat jullie willen, maar zelden zo'n apatisch publiek gezien als dat van Anderlecht: cinemasupporters. [b]We zouden niet misstaan in 1ste en daar was iedereen het over eens.[/[/b]quote]
:huh: :grijns:

14 Jan 2007, 5:50
Rode kaart
Rode kaart

De reactie van Boussoufa spreekt boekdelen. Leuke reactie van een goede voetballer, alleen jammer dat die jongen meer op de grond ligt dan op z'n benen staat tijdens een match.

14 Jan 2007, 5:52
Junior

Leeftijd: 39
reactie van Boussouffa, om dat te weten heb je naar TV gekeken, en dan weet je ook dat de tweede goal terecht is afgekeurd voor nipt offside, niet?

Ik vond de sfeer in de O-side ook maar nix, maar in competitie zal dat wel beter zijn neem ik aan. Die van Dender heb ik na de 1-1 niet meer gehoord.

14 Jan 2007, 8:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Aalstenaar schreef:
reactie van Boussouffa, om dat te weten heb je naar TV gekeken, en dan weet je ook dat de tweede goal terecht is afgekeurd voor nipt offside, niet?

Ik vond de sfeer in de O-side ook maar nix, maar in competitie zal dat wel beter zijn neem ik aan. Die van Dender heb ik na de 1-1 niet meer gehoord.
mja, sfeer en Anderlecht :zot:. Is nochtans een van de weinige grote belgische stadions waar je normaal makkelijk sfeer in kan maken ze.....

Godja die mannen gelijk op Brugge ook, op europese avonden kunnen ze zich laten horen, maar voor een bekermatch tegen Kappele op den bos laten ze hun ook niet horen.

'k vind wel nog knappe prestatie van Denderleeuw, ze hebben toch maar 0-1 voorgestaan op A'lecht. 'k weet nog dat jaar dat wij met 15 op 15 stonden en we kwamen terug tot 1-1 (later nog 1-5) het stadion brokkelde bijna af

:grijns:

14 Jan 2007, 9:20
nieuw in de eerste ploeg

tjah en dan durven ze van boussoufa en frutos spreken voor ne gouden schoen? man man man :dom:
in belgie zouk da gwn aan niemand uitdelen, bende zeveraars zijn het...

en eigenlijk, 50 man da zingt bij dender? isda geen record :grijns:

14 Jan 2007, 10:46
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
placietjen schreef:
Aalstenaar schreef:

mja, sfeer en Anderlecht :zot:. Is nochtans een van de weinige grote belgische stadions waar je normaal makkelijk sfeer in kan maken ze.....

Godja die mannen gelijk op Brugge ook, op europese avonden kunnen ze zich laten horen, maar voor een bekermatch tegen Kappele op den bos laten ze hun ook niet horen.

'k vind wel nog knappe prestatie van Denderleeuw, ze hebben toch maar 0-1 voorgestaan op A'lecht. 'k weet nog dat jaar dat wij met 15 op 15 stonden en we kwamen terug tot 1-1 (later nog 1-5) het stadion brokkelde bijna af

:grijns:

Ik hoor het onze stadionomroeper nog zeggen "Wat het nummer 2 van Anderlecht (Ilic) kan, kan onze nummer 2 ook: 1-1 David Van Hoyweghen" En de hel barstte los... Al was het niet voor lang weliswaar... Dat is trouwens ook de match waarin onze vriend Gilles een penalty ging zetten... Alleen jammer dat de deklat in de weg stond :grijns: Zelden zo hard met iemand gelachen :grijns:

Vicky

Vicky

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

14 Jan 2007, 12:29
Ancien

Leeftijd: 45
marcel schreef:
Waarom de 2-2 afgekeurd werd, is me een raadsel

Voor buitenspel

14 Jan 2007, 13:34
Freak

Leeftijd: 42
boris clitoris schreef:
marcel schreef:

Voor buitenspel

was zeker twijfelachtig te noemen e. morja kijk ik em dor geen problemen mee :D btw die 1-1 :D Coppens zen moment van glorie :cheer:

14 Jan 2007, 13:38
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Vicky schreef:
Dat is trouwens ook de match waarin onze vriend Gilles een penalty ging zetten... Alleen jammer dat de deklat in de weg stond :grijns: Zelden zo hard met iemand gelachen :grijns:

Kujovic redde die penalty ;-) . Iets later trof De Bilde wel nog eens de lat ook. Maar dit even terzijde :grijns: .

14 Jan 2007, 13:43
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Verbechio schreef:
boris clitoris schreef:
marcel schreef:

Voor buitenspel

was zeker twijfelachtig te noemen e. morja kijk ik em dor geen problemen mee :D btw die 1-1 :D Coppens zen moment van glorie :cheer:

Ik dacht dat ik met de blunder van Robinson de grootste flater gezien had, maar niets is minder waar. Bij Robinson zag je wel degelijk een "bultje" op het veld, terwijl je bij Coppens gewoon niets als excuus kan inroepen :fluit:

Niettemin een mooi resultaat van Dender. Er zijn eersteklassers die op Anderlecht met 11 in hun goal kruipen. Dender koos voor "voetbal" ipv anti-voetbal. Dát vooral sierde hen gisteren.

Maar ik ben en zal altijd een FCDEHXYZ..-hater blijven :zwaai:

14 Jan 2007, 13:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 480 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 32