|
|
| Pagina 10 van 32 |
[ 480 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 32 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
veel volk van dender=> enorm weinig lawaai, ambiance da daar uitkwam!! meer als 50 man zingt daar echt ni mee e
laat ons daar nu is gaan spelen ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Jan 2007, 1:02 |
|
|
forumlegende
Het was echt flauw qua sfeer bij de mannen van Denjer.
Mochten wij daar spelen....manmanman!! PS: Dender was voetballend de betere van Anderlecht. De zwakkeren bij Anderlecht: Van Damme, De Man, Frutos |
| 14 Jan 2007, 1:39 |
|
|
Nationale Ploeg
Dani schreef: Het was echt flauw qua sfeer bij de mannen van Denjer. Mochten wij daar spelen....manmanman!! PS: Dender was voetballend de betere van Anderlecht. De zwakkeren bij Anderlecht: Van Damme, De Man, Frutos Het was inderdaad flauw bij Dender, wij zouden daar zot worden! Maar ik had toch ook meer van Anderlecht verwacht verder dan wa handjesgeklap en een 100 man die soms is zingt komen ze daar precies ook ni (al was het wel beker tegen een tweedeklasser). Ik moet zelf zeggen dat dender meer hun ploeg aanmoedigde dan die van anderlecht. En die verdediging van rsca was da voor iet, nog erger als een zeef _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 14 Jan 2007, 1:51 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
laat ons besluiten dat ze alletwee slecht waren
he fred_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 14 Jan 2007, 2:06 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Zeer overdreven score, we speelden een erg goede wedstrijd. Waarom de 2-2 afgekeurd werd, is me een raadsel, maar 't was op Anderlecht.
|
| 14 Jan 2007, 4:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
[quote="marcel"]Zeer overdreven score, we speelden een erg goede wedstrijd. Waarom de 2-2 afgekeurd werd, is me een raadsel, maar 't was op Anderlecht.
![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 14 Jan 2007, 5:50 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
De reactie van Boussoufa spreekt boekdelen. Leuke reactie van een goede voetballer, alleen jammer dat die jongen meer op de grond ligt dan op z'n benen staat tijdens een match.
|
| 14 Jan 2007, 5:52 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 09 Nov 2006, 10:59 Berichten: 194 Leeftijd: 39 Locatie: Koningslo (Vilvoorde) |
reactie van Boussouffa, om dat te weten heb je naar TV gekeken, en dan weet je ook dat de tweede goal terecht is afgekeurd voor nipt offside, niet?
Ik vond de sfeer in de O-side ook maar nix, maar in competitie zal dat wel beter zijn neem ik aan. Die van Dender heb ik na de 1-1 niet meer gehoord. _________________ Eendracht Aalst, the road to the cup! See you in May |
| 14 Jan 2007, 8:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Aalstenaar schreef: reactie van Boussouffa, om dat te weten heb je naar TV gekeken, en dan weet je ook dat de tweede goal terecht is afgekeurd voor nipt offside, niet? Ik vond de sfeer in de O-side ook maar nix, maar in competitie zal dat wel beter zijn neem ik aan. Die van Dender heb ik na de 1-1 niet meer gehoord. . Is nochtans een van de weinige grote belgische stadions waar je normaal makkelijk sfeer in kan maken ze.....
Godja die mannen gelijk op Brugge ook, op europese avonden kunnen ze zich laten horen, maar voor een bekermatch tegen Kappele op den bos laten ze hun ook niet horen. 'k vind wel nog knappe prestatie van Denderleeuw, ze hebben toch maar 0-1 voorgestaan op A'lecht. 'k weet nog dat jaar dat wij met 15 op 15 stonden en we kwamen terug tot 1-1 (later nog 1-5) het stadion brokkelde bijna af ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Jan 2007, 9:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tjah en dan durven ze van boussoufa en frutos spreken voor ne gouden schoen? man man man
in belgie zouk da gwn aan niemand uitdelen, bende zeveraars zijn het... en eigenlijk, 50 man da zingt bij dender? isda geen record ![]() _________________
|
| 14 Jan 2007, 10:46 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
placietjen schreef: Aalstenaar schreef: reactie van Boussouffa, om dat te weten heb je naar TV gekeken, en dan weet je ook dat de tweede goal terecht is afgekeurd voor nipt offside, niet? Ik vond de sfeer in de O-side ook maar nix, maar in competitie zal dat wel beter zijn neem ik aan. Die van Dender heb ik na de 1-1 niet meer gehoord. . Is nochtans een van de weinige grote belgische stadions waar je normaal makkelijk sfeer in kan maken ze.....Godja die mannen gelijk op Brugge ook, op europese avonden kunnen ze zich laten horen, maar voor een bekermatch tegen Kappele op den bos laten ze hun ook niet horen. 'k vind wel nog knappe prestatie van Denderleeuw, ze hebben toch maar 0-1 voorgestaan op A'lecht. 'k weet nog dat jaar dat wij met 15 op 15 stonden en we kwamen terug tot 1-1 (later nog 1-5) het stadion brokkelde bijna af ![]() Ik hoor het onze stadionomroeper nog zeggen "Wat het nummer 2 van Anderlecht (Ilic) kan, kan onze nummer 2 ook: 1-1 David Van Hoyweghen" En de hel barstte los... Al was het niet voor lang weliswaar... Dat is trouwens ook de match waarin onze vriend Gilles een penalty ging zetten... Alleen jammer dat de deklat in de weg stond Zelden zo hard met iemand gelachen
Vicky Vicky _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 14 Jan 2007, 12:29 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
marcel schreef: Waarom de 2-2 afgekeurd werd, is me een raadsel Voor buitenspel _________________ es da ier e fistjen... |
| 14 Jan 2007, 13:34 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
boris clitoris schreef: marcel schreef: Waarom de 2-2 afgekeurd werd, is me een raadsel Voor buitenspel was zeker twijfelachtig te noemen e. morja kijk ik em dor geen problemen mee ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 14 Jan 2007, 13:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Dat is trouwens ook de match waarin onze vriend Gilles een penalty ging zetten... Alleen jammer dat de deklat in de weg stond Zelden zo hard met iemand gelachen ![]() Kujovic redde die penalty . Iets later trof De Bilde wel nog eens de lat ook. Maar dit even terzijde . |
| 14 Jan 2007, 13:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: boris clitoris schreef: marcel schreef: Waarom de 2-2 afgekeurd werd, is me een raadsel Voor buitenspel was zeker twijfelachtig te noemen e. morja kijk ik em dor geen problemen mee ![]() Ik dacht dat ik met de blunder van Robinson de grootste flater gezien had, maar niets is minder waar. Bij Robinson zag je wel degelijk een "bultje" op het veld, terwijl je bij Coppens gewoon niets als excuus kan inroepen
Niettemin een mooi resultaat van Dender. Er zijn eersteklassers die op Anderlecht met 11 in hun goal kruipen. Dender koos voor "voetbal" ipv anti-voetbal. Dát vooral sierde hen gisteren. Maar ik ben en zal altijd een FCDEHXYZ..-hater blijven _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 14 Jan 2007, 13:45 |
|
| Pagina 10 van 32 |
[ 480 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 32 Volgende |